Τράπεζα Θεμάτων: Νέα επίθεση χάκερ –Τι είπε στο evia online για τα Λύκεια της Εύβοιας ο Δ/της δευτεροβάθμιας κ. Φράγκος- Με καθυστερήσεις οι ενδοσχολικές εξετάσεις –
Παρόμοιο πρόβλημα είχε καταγραφεί και τη Δευτέρα με κυβερνοεπίθεση στην Τράπεζα Θεμάτων Νέα επίθεση χάκερ τόσο στην Τράπεζα Θεμάτων όσο και σε παράπλευρα συστήματα του υπουργείου Παιδείας όπως το MySchool κατήγγειλε ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Αλέξανδρος Κόπτσης, με αποτέλεσμα να υπάρξουν καθυστερήσεις και σήμερα στην άντληση θεμάτων για τις ενδοσχολικές απολυτήριες εξετάσεις. Μιλώντας στην ΕΡΤ ο κ. Κόπτσης έκανε λόγο για «επίθεση μεγατόνων». Όπως είπε «ενώ ολη τη νύχτα ήμασταν πάνω στο θέμα και δεν είχε καταγραφεί κάποια επίθεση και είχαμε λάβει περισσότερα μέτρα, το πρωί είχαμε μια μεγαλύτερη επίθεση όχι μόνο στο σύστημα αυτό αλλά και στα παράπλευρα συστήματα. Δεν θα τους τους περάσει, το κράτος είναι δίπλα στα παιδιά» υπογράμμισε ο κ. Κόπτσης με αφορμή την κυβερνοεπίθεση της Δευτέρας, εξηγώντας ότι «πάνω από 1.000 σχολεία έχουν μπει και αντλούν θέματα και λίγα αντιμετωπίζουν προβλήματα». «Είμαστε ικανοποιημένοι από τη ροή» πρόσθεσε ο κ. Κόπτσης.
Στην Εύβοια υπήρξε πρόβλημα στα Γενικά Λύκεια των Ψαχνών και του Αλιβερίου όπου έδιναν εξετάσεις οι μαθητές που δεν τα κατάφεραν εχθές, Όπως είπε στο Evia online ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας κ Φράγκου το πρόβλημα ξεκίνησε στις 7 παρά τέταρτο και διήρκησε έως της 9 παρά τέταρτο. Τώρα τα παιδιά είναι κανονικά στις θέσεις τους "
Ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας ξεκαθάρισε, πάντως, ότι δεν πρόκειται να υπάρξει ανάλογο πρόβλημα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, καθώς σε αυτές τα θέματα προκύπτουν και διανέμονται από άλλο, ανεξάρτητο δίκτυο.
Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ η επίθεση των χάκερ δεν έγινε στην πλατφόρμα της Τράπεζας Θεμάτων, όπως τη Δευτέρα, αλλά στο δίκτυο του ΕΔΥΤΕ (Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας) που υποστηρίζει την Τράπεζα Θεμάτων. Λόγω αυτής της επίθεσης καταγράφηκαν μεγάλες καθυστερήσεις στην άντληση θεμάτων από σχολεία σε αρκετές περιοχές, ανάμεσα στις οποίες Θεσσαλονίκη, Θεσπρωτία, Κέρκυρα, Ηλεία, Κερατσίνι.
Σημειώνεται ότι σήμερα είναι η τελευταία ημέρα που θα μπορούσαν να εξεταστούν οι μαθητές της Γ Λυκείου, που δεν τα κατάφεραν χθες λόγω της κυβερνοεπίθεσης στην Τράπεζα Θεμάτων, καθώς την Πέμπτη ξεκινούν οι πανελλαδικές εξετάσεις με πηγές του υπουργείου Παιδείας να κάνουν λόγο για μικρό αριθμό μαθητών που αντιμετώπισαν τελικά πρόβλημα τη Δευτέρα καθώς σε 9 από τα 10 σχολεία οι ενδοσχολικές εξετάσεις ολοκληρώθηκαν παρά τις καθυστερήσεις.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς να επεξεργαστούμε δεδομένα όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.